09.05.2017

Марія БАРНА, канд. пед. наук,
доцент, завідувач кафедри,
Ольга ВОЛОЩЕНКО, старший викладач;
Олександра КОЗАК,старший  викладач,
кафедра педагогіки Львівського ОІППО

Орієнтовний зразок підсумкової контрольної роботи (ДПА)
 з математики ( 4 клас)

з/п
Розділ
програми
Опис вимог (конкретизовані навчальні цілі)
Рівень навчальних  досягнень учнів
Номер відповідного завдання
1.
Числа. Дії з числами
застосовує правила знаходження дробу від числа


 розташовує багатоцифрові числа у порядку спадання (зростання)
достатній



середній
Завдання 1



Завдання 3

2.
Просторові відношення. Геометричні фігури
використовує властивість протилежних сторін прямокутника під час розв’язування практично зорієнтованих  задач
достатній
Завдання 2
3.
Математичні вирази. Рівності. Нерівності
розпізнає правильність виконання дій у числовому виразі з дужками;
обчислює значення числових виразів на основі правила порядку виконання дій
середній



достатній
Завдання 6.1



Завдання 6.2
4.
Величини
порівнює іменовані числа (величини);
перетворює іменовані числа;
знає співвідношення між одиницями довжини, маси
середній

середній
початковий
Завдання 4

Завдання 5.2
Завдання 5.1

5
Сюжетні задачі
розв’язує задачі на прямолінійний рівномірний рух;
моделює описану в задачі ситуацію за допомогою схематичного рисунка;
перевіряє правильність розв’язку задачі іншим способом розв’язування задачі
достатній


високий


високий
Завдання 7.2


Завдання 7.1


Завдання 7.3



Структура тесту і формати завдань
підсумкової контрольної роботи
 для проведення ДПА з математики

1.     Контрольна робота проводиться у письмовій формі. Кожен учень отримує індивідуальний бланк із завданням.
2.     Тестування триває 40 хв., з них 5 хв. – організація класу,    інструктаж учнів; 35хв. – виконання тестових завдань.
3.     Контрольна робота  містить такі формати тестових завдань:
а) завдання з вибором однієї правильної відповіді ( завдання 1, 2, 4, 5.1, 5.2, 6.1);
б) завдання на встановлення послідовності (завдання 3);
в) відкриті завдання ( завдання 6.2, 7.1, 7.2, 7.3)

Як оцінити роботу
1.     Правильне виконання завдань 1 – 6.1, 7.1 оцінюється в 1 бал.
2.     Виконання завдання 6.2 оцінюється в межах 3 балів: по 1 балу за кожну правильно розвязану арифметичну дію.
3.     Виконання завдання 7.2 оцінюється в межах 4 балів: по 1 балу за кожну правильну арифметичну дію і повну відповідь до задачі.
4.     Виконання завдання 7.3 оцінюється в межах 3 балів: по 1 балу за кожну правильно розв’язану дію та 1 бал – за правильно сформульований висновок

Таблиця переводу набраних балів в оцінку:
Кількість набраних
балів
Оцінка
1
1
2
2
3-4
3
5-6
4
7-8
5
9
6
10-11
7
12-13
8
14-15
9
16
10
17
11
18
12


Варіант 1
Завдання 1.
Чому дорівнює    від  числа 24 368?
А     32 490
Б     12 876
     В     18 276 
Завдання 2.
Довжина прямокутної ділянки  53 м, а її периметр -  200 м.  Чому дорівнює   площа  такої ділянки?
А      7 791 м2
Б       4 982 м2
В       2 491 м2 
Завдання 3.
Порівняй числа і розташуй їх у порядку спадання
(А) 99 532;  (Б) 482 001; (В) 89 997; (Г) 851 959; (Ґ) 196 859; (Д) 100 045
1

2

3

4

5

6


Завдання 4.
Порівняй іменовані числа (величини): 12 год 15 хв Y 720 хв
Який знак потрібно поставити у квадратик?
А    =
Б     <
В     >
Завдання 5.
5.1.         Скільки метрів в 1 кілометрі?
А       10
Б       100
В       1000
5.2.         Обери рядок, у якому перетворення іменованих чисел  виконано  правильно
А   25 т =   25 000 кг
Б   25 т =   250 кг
В    25 т =  2 500 кг
Завдання 6.
6.1.         Обери рядок, у якому порядок дій для обчислення числового  виразу визначено правильно
      1                    2           3
А       (39 678 – 36 202 : 46) • 19
      2                    1           3
Б       (39 678 – 36 202 : 46) • 19
                               3                    1           2
В       (39 678 – 36 202 : 46) • 19

6.2.         Знайди значення числового виразу     (39 678 – 36 202 : 46) • 19  =
 
1)






2)







3)









































































































































































Завдання 7.
Прочитай задачу:  Від Києва до Миколаєва виїхав автомобіль й одночасно назустріч йому з Миколаєва виїхав автобус. Автомобіль їхав зі швидкістю 105 км/год, а автобус – зі швидкістю 75 км/год. через 5 годин вони зустрілися. Яка відстань між Києвом і Миколаєвом?

7.1.          Змоделюй описану у задачі ситуацію за допомогою схематичного рисунка.





























































































7.2.          Розв’яжи задачу арифметичними діями. Запиши повну відповідь на запитання задачі.























1)













































2)













































3)













































Відповідь:___________________________________________________

7.3.          Перевір правильність розв’язаної тобою задачі, розв’язавши її іншим способом.  Зроби відповідний висновок.























1)













































2)













































Висновок:










































Варіант 2
Завдання 1.
Чому дорівнює    від числа 27 846?
А       55 692
Б       41 769
В       18 564
Завдання 2.
Довжина прямокутної ділянки 46 м, а її периметр – 180 м. Чому дорівнює  площа такої ділянки?
         А       2 024 м2
         Б       8 280 м2
         В       7 920 м2
Завдання 3.
Порівняй числа і розташуй їх у порядку зростання
(А) 356 002; (Б) 98 195; (В) 109 638; (Г) 88 360; (Ґ) 999 175; (Д) 648 336
1

2

3

4

5

6


Завдання 4.
Порівняй іменовані числа (величини): 14 год 11 хв U  850 хв
Який знак потрібно поставити у квадратик?
         А       =
         Б       <
         В       >
Завдання 5.
5.1.   Скільки кілограмів в 1 тонні?
         А       10
         Б       100
         В       1000
5.2.   Обери рядок, у якому перетворення іменованих чисел виконано правильно
         А       16 км = 160 м
         Б       16 км = 1 600 м
         В       16 км = 16 000 м
Завдання 6.
6.1.   Обери рядок, у якому порядок дій  для обчислення числового виразу визначено правильно
                                  1                     2            3
         А       (12 096 + 16 912 : 28) · 34
                                   2                    1            3
         Б       (12 096 + 16 912 : 28) · 34

                        3                     1          2
В       (12 096 + 16 912 : 28) · 34
6.2.   Знайди значення числового виразу  (12 096 + 16 912 : 28) · 34 =
1)






2)






3)









































































































































































 Завдання 7.
Прочитай задачу: Два автомобілі вирушили одночасно з двох міст і зустрілися через 3 години. Яка відстань між містами, якщо перший автомобіль рухався зі швидкістю 110 км/год, а другий – зі швидкістю 90 км/год?
7.1.   Змоделюй описану у задачі ситуацію за допомогою схематичного рисунка.

































































































7.2.   Розв’яжи задачу арифметичними діями. Запиши повну відповідь на запитання задачі.























1)













































2)













































3)













































Відповідь:_________________________________________________________
          7.3.   Перевір правильність розв’язаної тобою задачі, розв’язавши її іншим способом. Зроби відповідний висновок.
1)













































2)













































Висновок:









































Комментариев нет:

Отправить комментарий

Буктрейлер