Інновації на уроці
Технологія має вписуватись в
схему „ідея-процес-результат”
1. Адаптивна
система навчання (А. Границька).
|
2. Вальдорфська педагогіка (Р.Штайнер).
|
3. Виховання вродженої грамотності
(А. М. Кушнір).
|
4. Гуманно-особистісна технологія
(Ш. Амонашвілі).
|
5. Життєтворче навчання (І.Г. Єрмаков).
|
6. Здоров'язбережувальні технології
(здоров’язбережувальні, оздоровлювальні, технології навчання здоров’я)
(О.Ващенко).
|
7. Ігрові технології навчання (Й.Гензерг),
(Б.Нікітін).
|
8. Інтерактивне навчання (О.Пометун).
|
9. Інформаційні технології (А.Єршов).
|
10. Колективний спосіб навчання (А.
Ривін, В. Дьяченко).
|
11. Колективне творче виховання.
|
12. Культуровиховуюча технологія
диференційованого навчання за інтересами дітей (І.
М. Закатова).
|
13. Метод проектів, навчально – дослідницька діяльність.
|
14. Мультимедійні технології.
|
15. Мережеві технології.
|
16. Навчання як дослідження.
|
17. Організація групової навчальної
діяльності (парна, колективна).
|
18. Особистісно – орієнтоване виховання (І.Д.Бех).
|
19. Особистісно – орієнтоване навчання
(О.Я.Савченко).
|
20. Особистісно-орієнтоване розвивальне навчання (І. Якиманська).
|
21. Педагогіка співробітництва.
|
22. Проблемне навчання (Дж. Дьюї).
|
23. Продуктивна освіта.
|
24. Реалізація теорії поетапного формування розумових здібностей (М.Волович).
|
25. Розвивальне навчання (Д.Б.Ельконін, В.В.Давидов).
|
26. Розвиток критичного мислення.
|
27. Система розвиваючого навчання (Л.Д.Занкова).
|
28. Створення ситуації успіху (А.С.Бєлкін).
|
29. Сугестивна технологія (В.М'ясищев).
|
30. Технологія візуалізації навчання.
|
31. Технологія імовірного навчання (А. М. Лобок).
|
32. Технології індивідуалізації процесу навчання (А.Границька, В.Шадріков).
|
33. Технологія інтенсифікації навчання на основі
схемних і знакових моделей навчального
матеріалу (В. Шаталов, О. Шевченко).
|
34. Технологія колективного творчого виховання
(І. Іванов).
|
35. Технологія комунікативного навчання мовної
культури (Є. І. Пассов).
|
36. Технологія навчання математики на основі
вирішення завдань (Р. Хазанкін).
|
37. Технологія навчання як дослідження (М. Кларін, В. Бухвалов).
|
38. Технологія „переможного” навчання (В. Шатовалова і ін.)
|
39. Технологія перспективно випереджаючого навчання з
використанням опорних схем при коментованому управлінні (С. Лисенкова).
|
40. Технологія раннього та інтенсивного
навчання грамоті (М. Зайцев).
|
41. Технологія рівневої диференціації (М. Гузик).
|
42. Технологія розвивальних ігор (Б.П.Нікітін).
|
43. Технологія саморозвивального навчання (Г.К.Селевко).
|
44. Технологія саморозвитку (М.Монтесорі).
|
45. Технологія «сторітелінг».
|
46. Технологія удосконалення загально-навчальних
умінь та навичок в початкові школі (М. Зайцев).
|
47. Технологія формування творчої особистості
(Є. Ільїн, І. Волков).
|
48. Традиційні педагогічні технології.
Пояснювально-ілюстративні технології навчання (В основі — вчення Я.
Коменського).
|
49. Школа адаптуючої педагогіки (Є. Ямбург, Б.
Бройде).
|
50. Школа «діалогу культур».
|
51. Школа завтрашнього дня (Д. Ховард).
|
52. Школа інтегрального мислення ( СШ №37, Пол.обл.).
|
53. Школа реалізації особистості (Д.П.Мансфельд).
|
54. Школа самовизначення (0. Тубельський).
|
55. Професор В.Ликова (2001) виділяє технології:
педагогічного спілкування;
гуманістичної педагогічної
взаємодії;
виховної корекційної взаємодії.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий