21.04.2016

                                                                                         Учитель повинен свідомо йти в ногу із                                      сучасністю,  пройматися й надихатися 
                                                                                                 силами, що пробудилися в ній.    
 Згідно зі стандартом освітній процес у початковій школі спрямовується на досягнення результатів  навчання учнів початкових класів -  сформованих ключових і предметних компетентностей.
 Набуття загальнонавчальних та цільових компетентностей діяльності є фундаментом подальшого успішного навчання школяра в основній школі.
   Питання формування ключових компетентностей молодших школярів є дійсно актуальною, оскільки, маючи певні знання, вміння й навички учні часто не вміють їх застосовувати на практиці, у спілкуванні з оточенням, а іноді не вміють переносити їх не тільки у практичну діяльність, а й з однієї навчальної галузі в іншу. З цією проблемою вчителі початкової школи зустрічаються постійно.
   До структурних компонентів ключових компетентностей українські педагоги відносять такі компетентності, як: вміння вчитися, загальнокультурна, громадянська, підприємницька, соціальна, компетентність з ІКТ, здоров’язберігаюча.
   Як зробити, щоб дитина не лише засвоювала нові знання, а й намагалася застосовувати їх під час вироблення нових умінь, почувала себе впевнено, бажала вчитися?
   Процес формування вмінь і навичок стає набагато результативнішим, якщо організувати навчання у співробітництві, яке ґрунтується на спільній діяльності і взаєморозумінні вчителя і учнів.  Саме таке навчання, з використанням інноваційних технологій, сприяє  формуванню ключових компетентностей учнів,  підвищує інтелект дитини, зміцнює її віру у власні здібності, стимулює активність і творчість.Виступ на 
Згідно зі стандартом освітній процес у початковій школі спрямовується на досягнення результатів  навчання учнів початкових класів -  сформованих ключових і предметних компетентностей.
 Набуття загальнонавчальних та цільових компетентностей діяльності є фундаментом подальшого успішного навчання школяра в основній школі.
   Питання формування ключових компетентностей молодших школярів є дійсно актуальною, оскільки, маючи певні знання, вміння й навички учні часто не вміють їх застосовувати на практиці, у спілкуванні з оточенням, а іноді не вміють переносити їх не тільки у практичну діяльність, а й з однієї навчальної галузі в іншу. З цією проблемою вчителі початкової школи зустрічаються постійно.
   До структурних компонентів ключових компетентностей українські педагоги відносять такі компетентності, як: вміння вчитися, загальнокультурна, громадянська, підприємницька, соціальна, компетентність з ІКТ, здоров’язберігаюча.
   Як зробити, щоб дитина не лише засвоювала нові знання, а й намагалася застосовувати їх під час вироблення нових умінь, почувала себе впевнено, бажала вчитися?
  Процес формування вмінь і навичок стає набагато результативнішим, якщо організувати навчання у співробітництві, яке ґрунтується на спільній діяльності і взаєморозумінні вчителя і учнів.  Саме таке навчання, з використанням інноваційних технологій, сприяє  формуванню ключових компетентностей учнів,  підвищує інтелект дитини, зміцнює її віру у власні здібності, стимулює активність і творчість.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Буктрейлер