План роботи методичного об’єднання
вчителів
початкових класів, вихователів
ГПД
та логопеда
на 2014-2015 н. р.
Тема «Створення креативного середовища в процесі
навчання і
виховання учнів
початкових класів»
I (серпень -
вересень)
1.
Ознайомлення з планом роботи методичного об’єднання на 2014-2015 н.р. 2.Опрацювання інструктивно-методичного листа «Особливості організації навчально-виховного процесу в початкових класах
загальноосвітніх навчальних закладів у 2014-2015 навчальному році». (Троцький В.В., Рудник С.Ф., вчителі
початкових класів, вихователі ГПД).
3. Упровадження нового змісту початкової освіти:
коментар до навчальної програми. Опрацювання інструктивно-методичного листа «Вимоги щодо ведення класного
журналу в 1-4 класах загальноосвітніх навчальних закладів». Перший урок. (Вишинська О.В., Рудник С.Ф.)
4. Аналіз навчальних програм,
підручників, зошитів, посібників для початкової школи. ( Юзвяк В.П.,Касянчук А.Б.,
Коритнєва Л.І.)
5. Планування роботи по підготовці учнів до конкурсів (конкурс «Колосок», ім. П.Яцика, «Кенгуру»,
«Олімпус»). (Вишинська О.В., класоводи)
6. Планування тижнів інноваційних технологій, української мови, математики. (Рудник С.Ф.,Вишинська О.В.,
класоводи )
II (листопад - грудень)
1. Удосконалення мовленнєвого розвитку молодших школярів. (Яблончук С.О.)
2. Здоров'язбережувальні технології на
уроках, у ГПД та у логопедичній практиці.
( Цирулькевич Т.У.,Оласюк Н.О.)
3. Розвиток креативного мислення у
молодших школярів на уроках мови. (Вабіщевич В.П.)
4. Організація уроків у початкових класах. (Самолюк А.В.)
5. Викладання курсу інформатики в початковій школі. (Вишинська О.В.)
6.
Відвідування та обговорення уроків української мови та інформатики.
III (січень)
1. Розвиток креативного мислення на
уроках математики. (Вишинська О.В.)
2. Наступність змісту дошкільної та
початкової загальної освіти. Психологічна готовність дитини до шкільного
навчання. (Рудник С.Ф., психолог Тарасюк В.Ф.)
3. Розвиток
загальнонавчальних компетентностей школярів як запорука успішного навчання. (Касянчук А.Б.).
4.
Відвідування та обговорення уроків з математики.
5. Про результати роботи методичного
об’єднання вчителів початкових класів у І семестрі. Аналіз семестрових контрольних робіт та перевірки навичок
читання, визначення рекомендацій щодо усунення недоліків.
IV (лютий)
1.
Методичний діалог «Інтерактивні форми роботи з
батьками». (Бабенко Т.В.)
2.
Види
вправ з розвитку креативного мовлення
молодших школярів. (Цихович І.С., Квашко Н.Г.,
класоводи)
3.
Підготовка та участь у
всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник».
(Вишинська О.В., класоводи)
4. Формування мовленнєвої компетентності молодших
школярів на уроках.
(Коритнєва Л.І., Сахнюк О.А., класоводи)
V ( березень -
квітень)
1. Шляхи формування здоров'язбережувальних
компетентностей учнів в навчально – виховному середовищі. (Гладунець М.М., Мосюк О.П.)
2. Майстер – клас «Розвиток
креативності мислення молодших школярів на уроках. (Вишинська О.В.)
3. Про порядок закінчення навчального року та
проведення державної
підсумкової
атестації в 4 класах. (Рудник С.Ф.,
класоводи 4 –х класів)
VI (травень)
1. Аналіз результатів ДПА у
4 класах, підсумкових контрольних робіт та перевірки навичок читання, виявлення
прогалин у знаннях учнів та визначення рекомендацій щодо їх усунення. (Класоводи)
2. Результативність роботи з обдарованими учнями. Звіт про участь
учнів у конкурсах, олімпіадах. (Вишинська О.В.,класоводи)
3.Підведення
підсумків роботи за рік.
Планування
роботи на 2015-2016 н.р. (Рудник С.Ф.,Вишинська О.В., класоводи)
План роботи методичного об’єднання
вчителів
початкових класів, вихователів
ГПД
та логопеда
на 2014-2015 н. р.
Тема «Створення креативного середовища в процесі
навчання і
виховання учнів
початкових класів»
I (серпень -
вересень)
1.
Ознайомлення з планом роботи методичного об’єднання на 2014-2015 н.р. 2.Опрацювання інструктивно-методичного листа «Особливості організації навчально-виховного процесу в початкових класах
загальноосвітніх навчальних закладів у 2014-2015 навчальному році». (Троцький В.В., Рудник С.Ф., вчителі
початкових класів, вихователі ГПД).
3. Упровадження нового змісту початкової освіти:
коментар до навчальної програми. Опрацювання інструктивно-методичного листа «Вимоги щодо ведення класного
журналу в 1-4 класах загальноосвітніх навчальних закладів». Перший урок. (Вишинська О.В., Рудник С.Ф.)
4. Аналіз навчальних програм,
підручників, зошитів, посібників для початкової школи. ( Юзвяк В.П.,Касянчук А.Б.,
Коритнєва Л.І.)
5. Планування роботи по підготовці учнів до конкурсів (конкурс «Колосок», ім. П.Яцика, «Кенгуру»,
«Олімпус»). (Вишинська О.В., класоводи)
6. Планування тижнів інноваційних технологій, української мови, математики. (Рудник С.Ф.,Вишинська О.В.,
класоводи )
II (листопад - грудень)
1. Удосконалення мовленнєвого розвитку молодших школярів. (Яблончук С.О.)
2. Здоров'язбережувальні технології на
уроках, у ГПД та у логопедичній практиці.
( Цирулькевич Т.У.,Оласюк Н.О.)
3. Розвиток креативного мислення у
молодших школярів на уроках мови. (Вабіщевич В.П.)
4. Організація уроків у початкових класах. (Самолюк А.В.)
5. Викладання курсу інформатики в початковій школі. (Вишинська О.В.)
6.
Відвідування та обговорення уроків української мови та інформатики.
III (січень)
1. Розвиток креативного мислення на
уроках математики. (Вишинська О.В.)
2. Наступність змісту дошкільної та
початкової загальної освіти. Психологічна готовність дитини до шкільного
навчання. (Рудник С.Ф., психолог Тарасюк В.Ф.)
3. Розвиток
загальнонавчальних компетентностей школярів як запорука успішного навчання. (Касянчук А.Б.).
4.
Відвідування та обговорення уроків з математики.
5. Про результати роботи методичного
об’єднання вчителів початкових класів у І семестрі. Аналіз семестрових контрольних робіт та перевірки навичок
читання, визначення рекомендацій щодо усунення недоліків.
IV (лютий)
1.
Методичний діалог «Інтерактивні форми роботи з
батьками». (Бабенко Т.В.)
2.
Види
вправ з розвитку креативного мовлення
молодших школярів. (Цихович І.С., Квашко Н.Г.,
класоводи)
3.
Підготовка та участь у
всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник».
(Вишинська О.В., класоводи)
4. Формування мовленнєвої компетентності молодших
школярів на уроках.
(Коритнєва Л.І., Сахнюк О.А., класоводи)
V ( березень -
квітень)
1. Шляхи формування здоров'язбережувальних
компетентностей учнів в навчально – виховному середовищі. (Гладунець М.М., Мосюк О.П.)
2. Майстер – клас «Розвиток
креативності мислення молодших школярів на уроках. (Вишинська О.В.)
3. Про порядок закінчення навчального року та
проведення державної
підсумкової
атестації в 4 класах. (Рудник С.Ф.,
класоводи 4 –х класів)
VI (травень)
1. Аналіз результатів ДПА у
4 класах, підсумкових контрольних робіт та перевірки навичок читання, виявлення
прогалин у знаннях учнів та визначення рекомендацій щодо їх усунення. (Класоводи)
2. Результативність роботи з обдарованими учнями. Звіт про участь
учнів у конкурсах, олімпіадах. (Вишинська О.В.,класоводи)
3.Підведення
підсумків роботи за рік.
Планування
роботи на 2015-2016 н.р. (Рудник С.Ф.,Вишинська О.В., класоводи)
4. Організація уроків у початкових класах. (Самолюк А.В.)
1. Розвиток креативного мислення на
уроках математики. (Вишинська О.В.)
2. Наступність змісту дошкільної та
початкової загальної освіти. Психологічна готовність дитини до шкільного
навчання. (Рудник С.Ф., психолог Тарасюк В.Ф.)
3. Розвиток
загальнонавчальних компетентностей школярів як запорука успішного навчання. (Касянчук А.Б.).
4.
Відвідування та обговорення уроків з математики.
5. Про результати роботи методичного
об’єднання вчителів початкових класів у І семестрі. Аналіз семестрових контрольних робіт та перевірки навичок
читання, визначення рекомендацій щодо усунення недоліків.
3.
Підготовка та участь у
всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник».
4. Формування мовленнєвої компетентності молодших
школярів на уроках.
VI (травень)
Пані Оксано, ви молодець!!! Леся В
ОтветитьУдалить